سوالات متداول
نویسنده : مدیر سایت    
شنبه 25 آذر 1396
    
بازدید: 646
    
زبان : فارسی
    

  1. برگزاری همایش در چه مکانی می باشد؟
    پاسخ: محل برگزاری همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد می باشد و برای پژوشگرانی که از شهرهای دیگرقصد حضور در همایش را دارند امکانات خوابگاهی و رفاهی در نظر گرفته شده است.
  2. آیا می‎توان با یک یا چند همراه در همایش شرکت کنم؟
    پاسخ: بله، اما در همایش فقط کسانی می‎توانند شرکت کنند که ثبت نام نموده‎اند و همراهان می‎توانند در پنل کاربری به صورت جداگانه ثبت نام نمایند، در غیر این صورت اجازه ورود به سالن همایش را ندارند.
  3. مقاله من به صورت شفاهی پذیرفته شده است اما برای من امکان حضور در روز همایش وجود ندارد در این خصوص چه کاری باید انجام دهم؟
    پاسخ: اگر امکان حضور برای افرادی که مقالاتشان به صورت سخنرانی پذیرش شده میسر نباشد می توانند دبیرخانه را درجریان قرار گذاشته و به صورت غیرحضوری ثبت نام نمایند.
  4. آیا در صورت پذیرفته شدن و شرکت نکردن در همایش به صورت حضوری گواهینامه یا مدرکی برای من ارسال می شود؟
    پاسخ: بلی، هزینه را واریز نمایید و آدرس پستی را به دبیرخانه ارسال نمایید. مدارک 15 لغایت 20 روز پس ازبرگزاری همایش از طریق پست برای شما ارسال می گردد.
  5. چه مدارکی در روز همایش می بایست به همراه داشته باشیم؟
    پاسخ: کارت شناسایی (کارت ملی) به همراه تصویر چاپی کارت ورود به جلسه که از طریق پانل کاربری دریافت نموده اید.
  6. چه ساعتی همایش شروع خواهد شد و تا کی ادامه پی خواهد کرد؟
    پاسخ: برنامه زمانبندی متعاقبا روی سایت قسمت اخبار و اطلاعیه نمایش داده خواهد شد.
  7. برای این همایش هر فرد اجازه ارسال چند مقاله را دارد و هر مقاله می تواند حداکثر چند نویسنده داشته باشد؟
    پاسخ: امکان ارسال 3 مقاله و محدودیتی در تعداد نویسندگان ندارند اما پیشنهاد می گردد حتی المقدور بیشتر از سه نویسنده نباشد. شایان توجه است به هر پنل کاربری فارغ از تعداد مقاله یک پکیج تعلق خواهد گرفت.
  8. آیا نحوه نگارش مقالات حتما باید رعایت شود؟
    پاسخ:بله
  9. نحوه ثبت مقاله در سایت به چه صورتی است؟
    پاسخ:در صفحه اصلی روی قسمت "ثبت نام در همایش" کلیک نمائید و تمامی فیلد ها را به دقت تکمیل نمائید.
  10. آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟
    پاسخ:خیر، بعد از ارسال اصل مقاله منتظر جواب داوری (پذیرش/عدم پذیرش) باشید و پس از اعلام شدن نتایج اگر مقاله شما پذیرش شده و مایل به دریافت گواهینامه همایش بودید باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.
  11. هزینه ثبت نام در همایش چقدر است؟
    پاسخ: به سایت همایش قسمت "تعرفه های ثبت نام" مراجعه کنید.
  12. نوع ارائه مقالات در همایش به چه صورت است؟
    پاسخ:به دو صورت مقالات در همایش ارائه خواهند شد:
    1.مقالات شفاهی
    2.مقالات پوستر
  13. مقاله من در خصوص موضوع ............ است آیا میتوانم مقاله خود را به همایش ارسال نمایم؟
    پاسخ:لطفا به سایت قسمت محورهای همایش مراجعه کنید اگر موضوع مقاله جز سرفصل ها باشد. میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید.
  14. آیا می توانم مقاله را به ایمیل همایش ارسال نمایم؟
    پاسخ:خیر، به هیچ عنوان. حتما مقاله خود را از سامانه ارسال نمایید مقالاتی که ایمیل می شوند در پروسه داوری قرارنخواهند گرفت.
  15. آیا متن گواهینامه کسانی که به صورت غیرحضوری شرکت می کنند با افرادی که در همایش حضور دارند یکسان می باشد؟
    پاسخ: خیر تفاوتی ندارد فقط برای کسانی که حضور داشتند گواهینامه ی حضور علاوه بر این گواهینامه صادر می گردد.
  16. از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟
    پاسخ:بعد از ارسال مقاله به پانل کاربری خود، قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.
  17. آیا برای ارسال اصل مقاله باید فایل آن همراه با چکیده باشد؟
    پاسخ:بله اصل مقاله و چکیده باید هم زمان ارسال شود و در یک فایل قرار گیرند.
  18. در سامانه ثبت نام کرده ام اما ایمیلی ارسال نشده و نمیتوانم وارد پنل کاربری خود شوم ؟
    پاسخ:ایمیل خود را چک نمایید اگر باز ایمیلی از طرف سامانه دریافت نکرده بودید به طور امتحانی وارد پنل خود شوید اگر موفق نشدید با دبیرخانه تماس بگیرید.
  19. آیا امکان ارسال مقاله برای کارمندان مراکز دولتی وجود دارد؟
    پاسخ: بلی، امکان ارسال مقاله برای کارمندان نیز میسر می باشد.
  20. آیا بدون مقاله نیز می توان در روز همایش حاضر شد؟
    پاسخ: بلی، به صورت بدون مقاله نیز می توانید ثبت نام نمائید. 

blog

نظرات